Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Als het goed is kennen de mensen die mijn verhalen volgen mij natuurlijk, maar voor het geval dat mijn verhalen nou zó interessant blijken dat ook anderen ze willen volgen, zal ik even kort uitleggen wie ik ben. Ik ben Naomi en toen mijn baan ophield in juli, heb ik besloten om vrijwilligerswerk te gaan doen in Ghana. Dit idee komt natuurlijk niet helemaal uit de lucht vallen, ik wil al langer een keer naar het buitenland om daar in een weeshuis of kindertehuis te werken. Nu kreeg ik daar dus de uitgelezen kans voor!

Ik heb technische bedrijfskunde gestudeerd, maar ik word het meest blij van werken met kinderen. Tijdens mijn verblijf in Ghana hoop ik er ook achter te komen wat voor werk of opleiding ik vanaf januari zou willen doen. Ik verwacht van deze blog dan ook dat het niet alleen maar leuke vakantie verhalen zullen zijn, maar dat het ook als een soort dagboek zal functioneren waarbij ik bij zal houden waar ik in mijn hoofd mee bezig ben, zoals bijvoorbeeld wat voor werk ik vanaf januari zou willen doen.

Over mijn reis

Zoals al een beetje beschreven bij over mij, ga ik 22 september naar Ghana. Ik zal gaan werken in het kindertehuis Hanukkah, hier zal ik meehelpen met allerlei verschillende dingen, van het aankleden, wassen en eten geven van de kleintjes, tot het helpen met huiswerk en kletsen met de grotere kinderen.

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Bhutan, Cambodja, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Ghana, IJsland, Indonesië, Laos, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Thailand, Tsjechië, Zweden.